آموزش برای پیش‌دبستانی‌ها

کلیدهای رویاهای شما در دستان ماست...

آموزش برای پیش‌دبستانی‌ها

کلیدهای رویاهای شما در دستان ماست...

آموزش برای پیش‌دبستانی‌ها

ما در این وبلاگ حرفه‌ای‌ترین راهکارها و چک‌لیست‌ها برای موفقیت در ایجاد و رشد کسب و کارهای اینترنتی را به زبان ساده ارائه خواهیم کرد.
* وب‌سایت رسمی ما به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

درباره ما

سلام.
گروه آموزشی پیش‌دبستان فروردین 97 با هدف ارائه آموزش‌های حرفه‌ای به زبان ساده برای مردم عزیز ایران تأسیس شد.

ما می خوایم با توجه به نیازهای اقتصادی جامعه جوان کشور سریع‌ترین راه‌های ممکن برای خلق ثروت، بدون نیاز به داشتن سرمایه رو با تخصصی که آموزش میدیم، در دسترس عموم مردم قرار بدیم. برای رسیدن به این هدف، با توچه به شناختی که خودمون از شرایط و پتانسیل‌ها داشتیم، تصیمیم گرفتیم با کتاب "اینستاگرام برای پیش‌دبستانی‌ها" شروع کنیم. این کتاب راه‌هایی رو آنالیز می‌کنه که بتونیم از قدرت بی‌نظیر شبکه‌های اجتماعی برای خلق ثروت استفاده کنیم.

در ادامه راه اما قصد داریم از نظرات کابرانمون هم بهره ببریم و شما به ما بگید که یادگیری ساده چه مطالبی برای شما ارزشمندتره و سریع می‌تونه شما رو به درآمدی که رویاش رو در سر دارید برسونه. گوش‌های ما شنواست و تیممون آماده! می‌تونیم با تلاش روی هر موضوعی به سرعت کتاب‌های آموزشی مناسب رو آماده کنیم و بعد از اون وارد فاز تولید دوره‌های ویدئویی کامل‌تر و عملی‌تر خواهیم شد.

سیاست کاری گروه ما احترام به مشتریان قدیمیه؛ کسانی که نمونه اولیه یک محتوای آموزشی رو تهیه کنن، آموزش های تکمیلی و نگارش های جدید اون آموزش رو به رایگان دربافت خواهند کرد. این کوچک ترین کاری هست که می تونیم در ازای حمایتی که این عزیزان در ابتدای راه از ما نشون دادن، انجام بدیم.

وب سایت اصلی ما به زودی و با انتشار محتوای آموزشی بعدی، راه اندازی خواهد شد. اما این وبلاگ کماکان فعال خواهد ماند و مقالات و نکات ارزشمند آموزشی رو به مرور و کاملا رایگان در اون قرار میدیم. ارتباط خودتون رو با ما حفظ کنید.

حرف آخر:

آن‌هایی که آنقدر دیوانه هستند که فکر می‌کنند می‌توانند دنیا را تغییر دهند، همان‌هایی هستند که دنیا را تغییر می‌دهند.

استیو جابز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">